Sunday, September 5, 2010

.....

entah kenapa hati aku terlalu sakit bila mendengar kata2nya...sama ada gurauan atau apa pun...semuanya xbetul..baginya diri dia saja yg terbaik..pujian umpama kata-kata sinis...yg aku xnmpak keikhlasannya..

sakitnya hanya ALLAH yang tahu..pedih,sedih,kekadang remuk jua....kata org, bila kita mendengar kata2 yg menyakitkan dari insan yg dekat dgn kita,perasaan itu lebih menyakitkan..
tapi kenapa,
yang aku yakin dia bukannya siapa2 pun dalam hati ini.kerna aku yakin,hati ini tiada dirinya..untuk jadi yg istimewa...cuma kekadang aku terkilan..
kenapa dia bukan teman yg terbaik..menuturkan kata-kata semangat untukku..bukannya pujian yg aku harapkan..cuma sedikit pengertian ..

dia,x akan bisa memahami hati seorang wanita,selagi tidak menerima seorang wanita itu seadanya..
mengerti yg seorng wanita itu mempunyai hati yg begitu rapuh..
yg bisa terluka apabila disakiti..

tapi,mungkin ia adalah salahku..
mungkin aku yg tersilap..aku tak pernah membencinya..cuma berharap dia bisa memahami satu hari nanti...
cubalah memahami..hanya itu...dan xlebih dari itu....

No comments:

Post a Comment