Sunday, June 19, 2011

~~~selamat hari BAPA .....ayah......



Sungguh sedih nasib seorang anak,
tak dapat melihat lagi senyum ayahnya…
yg ada hanya cahaya senja…dibawa kenangan lalu…
sungguh hibanya hati seorang anak,
tak dapat menyentuh lagi tggn ayahnya..
yg ada hanya lembaran malam …menyusung ratapan pilu..
ayah..aku terlalu rindu..tak dapat ku luahkan tak terbenndung,
tuhan gugurkanlah dosanya seperti hujan yg menitis air mata ini…yg tak….tak tertahan lagi..
andai kau masih ada aku sujud di kakimu..dan terus disini..ayah..
ayah…ayah…

al-fatihah....
semoga ALLAH mencucuri rahmat keatas rohmu...amin...:((

Wednesday, June 15, 2011

apa cer.....

sudah lama x menjengah ke sini...rindu....tetapi,keadaan sudah xsama lagi...
ain bukan macam dulu..hari2 mengadap komputer saja...
sekarang semua tu sudah xada...

hari2 ain dirumah...melakukan kerja rumah..kdg2 bangun lewat...hehe..selalu dibebel oleh mak...nakal kan ain nie...hihi....


alhamdullah,sekarang ain dan kak norma buat bisness kek...homemade...
syukur bulan lepas dapat tempahan pertama untuk majlis perkahwinan..
dapat juga menyiapkan 7500 biji mini muffin dalam masa 6hari...
penat sgt....tp,puas sebab,semangat..nak tunjukkan kepada semua org yg kami mampu..walaupun xpernah ada pengalaman pun sebelum nie..
ni la mini muffin yg diorder utk wedding...first time buat..huhu

bila org dengar angka sampai ribu2 bijik,ramai yg xyakin..tp kami buktikan juga...
syukur sgt...

ain berharap sgt,yg semua ni xkan terhenti disini...
ain harap,akan dapat lagi tempahan..

nampaknya,kena gigihkan lagi usaha untuk pasarkan lagi produk kami..
mana tahu,musim cuti sekolah nnt,ada lagi tempahan untuk wedding...hehe

byk juga kek2 jenis lain yg ain dan kak norma buat...ada cupcakes,cheese ke,kek birthday,tart,kuih raya,puding...banyak lagi la...nk tulis banyak la jugak...nnt ain tunjukkan k...kot2 ada rezeki,ada org nk buat tempahan..hehe

inilah blueberry cheese cake yg mmg xsangka jadi buat...first time nie...huhuhu



yang nie cheese kek,buat masa birthday abg chim..second time buat..ramai org puji sedap..hehe..nak tahu sedap xsedap,kalau sapa2 nk leh tempah k..hehe

bercerita pasal perkembangan lain..sekarang nie ain pun semakin 'kembang'...
maybe sbb banyak tidur,kurang bersenam...
pipi pun dah chubby...berat dah bertambah berkilo2..

aih...tauke kek pun dah naik jdi macam kek...haha

nak buat diet bukan senang..tambah2 xdak semangat langsung...
adooiiii....macam mn nk buat nie...

ain xmau pipi gebu macam kuih apam...hehe..
nk buat diet??nie dah kali ke berapa juta dah nie ckp...xjugak jdi2..ntah...
bila la nk sampai seru nie....???


OK,stop dulu pasal diet mendiet nie..penin2...

jumaat ni,ada kenduri arwah dirumah..sudah 100 hari ayah pergi...
rasa cepat sgt masa berlalu,
ain xrasa ayah tinggalkan ain,seolah-olah dia ada bersama ain..waktu ain susah,waktu ain sedih...ayah sentiasa ada..sentiasa ada dalam hati ain..

senoga roh ayah dicucuri rahmat selalu.semoga Allah ampunkan dosa ayah..amin..

ain yakin,ayah pasti berbangga dengan ain,kalau ayah masih ada lagi sekarang..ain janji ain akan berusaha sampai berjaya....:))

Tuesday, April 12, 2011

...

sdh sebulan ayah pergi...cepatkan masa berlalu..terasa semua nie mcm tak berlaku...
semoga roh ayah dicucuri rahmat ilahi..amin..

disamping tu,sekarang ain sedang berusaha utk bergelar usahawan..hehehe..
ain nk buktikan pada semua org yg ain boleh berjaya..insya'ALLAH...

esok..adalah hari terakhir ain bekerja di syarikat..
dan selepas tu akan akan bina hidup baru..dengan azam dan semangat yang baru..
utk menjadi insan yg berjaya...dunia dan akhirat..

insya'ALLAH..ain dah planning nk buka bisnes cupcakes n bakery dengan kakak..sekarang pun kami sdh menerima tempahan..ain yakin kalau ain buat dgn bersungguh2..pasti berjaya..
kami pun dah mendaftar utk menyertai kursus2 untuk menanbahkan lagi pengetahuan kami..
iyalah,sebelum buka bisnes dan untuk berurusan dgn pelanggan,kami perlu bina kemahiran berkomunikasi dan keyakinan diri...barulah pelanggan yakin dengan kami dan produk keluaran kami..

ain dan kakak dah daftar untuk mengikuti kursus bahasa inggeris dan pembuatan kek dan pastri..

harapan ain..semoga semuanya berjalan dgn lancar..:))

Wednesday, March 30, 2011

Rindu pada ayah~~~~:((

**
** Hari ini,sedar tak sedar sudah masuk hari ke-20 ayah pergi..
walaupun redha dengan ketentuan takdir ini...namun tak dapat dinafikan kekadang hati nie terusik..rindu padanya..

rindukan wajahnya..suaranya...segalanya tentangnya..

bagaimana 20 hari dapat memadamkan atau menghakis kenangan bersama selama 25 tahun..
kenangan tu tak akan terpadam bukan..bagaimana??xsanggup rasanya...sedih..hiba..
kehilangan seorang ayah..bukan nya kehilangan barang kesayangan atau apa pun yg boleh diganti..
kerna ayah,tiada gantinya...satu yg paling teristimewa...
yang akan ku jumpa semula di akhirat kelak..Insya'ALLAH....

hidup perlu diteruskan namun sehingga kini masih terasa kekosong..
yang tidak mungkin terisi oleh apa dan siapa pun...
terasa terumbang ambing...
rindu nie,pasti boleh ditahan..

hanya air mata yg akan setia mengalir bila2 masa saja..
Dan doa seorang anak..yang sentiasa akan aku panjat pada tuhan yang ESA....


30 MAC 2011-5:27PM

Thursday, March 24, 2011

~Saya SeDeY~ huhuhuhuhuu :((

surat perletakan sudah dihantar..lagi 19 hari ain akan bersama2 rakan sekerja disini..

ARCHITECTURE....bidang yg ain paling suka..paling cinta..

selamat tinggal,walaupun berat hati..namun keputusan telah pun dibuat..jadi,

ain yakin...
setiap apa yang berlaku ada hikmahnya..

Dihati ini ......hanya tuhan yang tahu...

Ku pendamkan perasaan ini...
Ku rahsiakan rasa hati ini...
Melindungkan kasih yang berputik...
Tersembunyi di dasar hati...

Ku pohonkan petunjuk Illahi...
Hadirkanlah insan yang sejati...
Menemani kesepian ini...
Mendamaikan sekeping hati...

Oh Tuhanku...
Berikanlah ketenangan abadi...
Untukku menghadapi resahnya hati ini...
Mendambakan kasih insan yang ku sayang...

Dihati ini hanya tuhan yang tahu...
Dihati ini aku rindu padamu...
Tulus sanubari menantikan hadirmu...
Hanyalah kau jodoh pilihanku...

Kerana batasan...
Adat dan syariah...
Menguji kekuatan...
Keteguhan iman...
Insan yang berkasih...

Sunday, March 20, 2011

~JANJI Ain.....~

Ain ke JPJ hari nie...mengambil lesen memandu ain yang telah siap..syukur alhamdulillah...

JPJ dekat dgn tapak perkuburan ayah..jadi lepas tu ain buat keputusan nk singgah sebentar..
sunyi jer..baru pukul lapan pagi..rasa takut pun ada..

tapi,ain gagahkan juga..dah 10 hari ayah meninggal,masih xdapat nk menziarah kubur ayah..
ain rindukan ayah..sebab tu ain pergi juga..tapi ain tak masuk pun,ain hanya memandang di tepi pagar..nasib baik kubur ayah tepi pagar saja..

ain takut nak duduk lama2 jadi,ain hanya sempat hadiahkan al-fatihah sj untuk ayah..niat nk baca yaasin...mungkin lain kali..
lagipun tiap kali lepas sembahyang ain baca yaasin utk ayah..
kata mak,bacalah dimana2 pun insya'ALLAH doa tu akan sampai pada ayah..hanya tu ja,yg ain dapat tolong ayah..jadi anak yang baik..Isya'Allah..semoga ain dapat jadi anak yg solehah..

lagipun ain ingin nk beritahu ayah yg ain dah lulus ujian memandu..hari ini ain dapat lesen memandu..
sewaktu ayah sebelum koma,ain dah beritahu ayah yg ain akan amik ujian memandu.ain janji dengan ayah nak bawa ayah jalan2 dengan kereta..
waktu tu ain bersemangat sgt..ayah pun mendengar dengan minat..anak ayah ni mcm2 kan..ayah ckp,nnt mesti nk beli kereta pulak..ayah risaukan ain tak mampu..lagipun gaji ain tak cukup..tapi ain kata,xpa ain boleh pnjm dahulu kereta kakak..lagi pun sekarang ain masih boleh guna motor pergi kerja..ain cuma nk lesen kereta..nnt bila2 ain boleh bawa ayah...pergi cuci darah,ke hospital....

ain masih ingat lagi perbualan kita tu ayah..

4 hari lepas ayah meninggal,ain gagahkan juga ke ilmu baru utk mengambil ujian jpj..
waktu tu dah xda semangat,tapi,bila terkenangkan janji ain..ain berusaha bersungguh2..akhirnya ain lulus jua..ain gembira..tapi,ayah tak ada disini utk meraikannya dengan ain..ain terkilan..

tp ain bersyukur,kerana ain tau ayah restu ain..
utk setiap semua langkah ain..

Ya Allah...ampunkan dosa ayahku..berikanlah rahmat-Mu kepadanya..selamatkanlah ayahku dari siksa kubur dan api neraka..amin Ya Rabbal Alamin..

Thursday, March 17, 2011

Sayonara Architecture...

13hb March 2011..

akhirnya ain menghantar jua surat perletakan jawatan tu..
dengan alasan menyambung pelajaran..
sedangkan ain xdapat pun tawaran belajar dimana2..

dulu,sewaktu ayah masih ada,ain dah niat nk berenti untuk jaga ayah..

tapi,kini walaupun ayah telah tiada..
ain tetap masih ada tanggungjawab untuk ain tunaikan...

pada mak dan keluarga...

ain dari keluarga yang tidak terlalu senang dan tidaklah terlalu susah.sederhana saja..Alhamdulillah dgn rezeki Allah..

ain dah buat keputusan selepas berhenti dari bidang profesional architecture..sebagai pelukis pelan ni.
ain akan membantu mak dan keluarga uruskan gerai makan mak..

walaupun sedih meninggalkan pekerjaan yang ain amat cintai ini..
ain redha..
ain lebih sayangkan keluarga..

sedih dan terasa bertanggungjawab membantu mak...
bila mak selalu menyebutnya..sedih bila melihat perniagaan yg semakin merosot..
kesihatan mak juga perlu dijaga..ain xmau hampakan mak...ain akan bantu mak..
semoga Allah beri rezeki kepada kita..macam dulu..dan mak xpayah susah2 bekerja lagi..
mungkin ain dapat menabung sedikit untuk sambung belajar nanti..sementara tu bantu mak..

ttg impian ain..suatu hari nanti pasti ain akan kembali ke bidang architecture ni...
Ain yakin,Allah akan bantu ain..Allah maha mengetahui betapa ain ingin menjadi seorang arkitek..tempoh hampir 2 tahun sebagai pelukis pelan terlalu singkat untuk ain..terasa cepatnya masa berlalu..banyak pengalaman dan ilmu yang ain timba..syukur..
tp,seandainya ain tiada rezeki lagi dgn bidang architecture ni..ain redha....Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya ini..

bekerja hampir 2tahun pun xdapat menabung..gaji yang hanya rm600 sebulan xcukup untuk ain..hutang motor juga perlu dibayar..
dan ain hanya dapat beri sedikit sj duit untuk mak dan ayah..
sedih..xmampu beri lebih untuk mak dan ayah..
ain gembira lihat wajah mereka,walaupun hanya sekeping not rm50 yg ain mampu beri kepada ayah dan ayah,mereka tetap bersyukur..
kadang2 mak dan ayah xmahu terima sebab takut ain xcukup belanja..
tapi mak ayah,ain dah berjanji,walau sebanyak mana pun gaji ain,ain akan beri kepada mak..kepada ayah..Allah akan berikan keberkatan rezeki tu..

syukur..walaupun gaji ain sedikit,ain xpernah berhutang dengan orang..
hidup ain xpernah meminta2..sebab ain tau Allah akan tolong ain kalau ain tolong mak ayah..ain yakin..

bagaimana nk smbg study sedangkan ain xada simpanan pun..
xkan nnt ain nk mintak kat mak pula..mak pun perlukan duit untuk sara keluarga..
jadi,kalau ain terus bekerja disini..bagaimana???

sekarang..ain nk tolong mak dan keluarga..
ini adalah tanggungjawab ain..

semoga ini jalan yang terbaik..dan Allah permudahkan untuk ain..
Amin..

Wednesday, March 16, 2011

perjalanan Ayah yang terakhir...

Bukan semua org diberi peluang dalam hidup mereka..

ain xkan lupa saat ain menghantar ayah kepusara..
saat ain duduk besila disebelah keranda ayah dalam van jenazah..
saat ain,abang dan adik ain bersama2 menghantar ayah...

waktu itu,hanya kami bertiga..dalam 9 orang anak ayah..kami yang terpilih..

sedu sedan abang yang selama nie,ain xpernah lihat pun dia menangis sebegitu..
akhirnya air matanya tumpah bagaikan air mata seorang anak kecil...
sebak sangat..ujian nie terlalu berat..
ain sedar,waktu tu,kami semua benar2 kehilangan ayah..kami benar2 sayangkan ayah..

ayah..
dulu....selalu ain duduk disebelah ayah dalam kereta..kadang2 memicit kepala ayah,
ayah selalu pening..selepas cuci darah(hemodialisis) atau pulang dari hospital...

tapi waktu ini,situasinya berbeza...
ain hanya duduk di tepi keranda ayah..dengan linangan air mata dan iringan ayat suci al-quran..sedangkan ayah terbujur kaku dipembaringan..ain xdapat lihat wajah ayah..
hanya saat ketika ayah dikafankan..itulah kali yang terakhir..

Ain rasa bertuah,diberi peluang tu..menghantar ayah untuk kali yang terakhir..ketempat istirehat ayah yang panjang..
ain tunaikan tanggungjawab ain sebagai anak ayah waktu tu..amanlah roh ayah disana..

perjalanan ke pusara ayah,terasa lama..
mimpikah ain,seolah-olah ain sedang menjalani satu pengambaran..menyusuri jalan raya dan liku2 jalan kampung...perjalanan yg mengambil masa 15 minit tu bagaikan berjam2 lamanya...

kalaulah itu semua rekaan.....dan ini semua adalah mimpi sahaja..

namun ini adalah kenyataan..

ain terlalu rindukan ayah..
rindunya suara ayah,wajah ayah..semuanya ttg ayah..tp ain xdpt cari ayah..dimana???
ain redha,ayah tinggalkan ain..Allah maha mengetahui..
Allah sayangkan ayah...sebab tu Dia menjemput ayah kembali kesisi -Nya..

semoga Allah merahmati ayah..semoga roh ayah tenang disana..Amin..

Akhirnya ayah pergi jua.....:((

khamis..10 Mac 2011....4.45 pagi...

tarikh dan detik ni ain xkan lupakan sampai bila2 dalam hidup ain..
kerana diwaktu dan detik inilah ain kehilangan seorang insan yang ain amat sayangi..

ayah pergi jua..mengadap tuhan yang esa..meninggalkan tanpa berpesan apa2..
selama 16 hari ayah koma,ain xputus2 berharap agar Allah berikan keajaiban dan peluang
agar ayah sedar semula..
ain rindukan suara ayah,ain nk peluk ayah..ain nak jadi anak ayah yang terbaik..

tapi..semua itu tak tercapai..

ain semakin merindukan ayah...ain dah xdapat lihat ayah,peluk ayah,jaga ayah..
xkan lagi..

mimpikah semua ni...seolah2 ayah masih ada...
ain rindukan ayah,tp,walau ain cari dalam segenap isi dunia..ain xkan ketemu ayah lagi..

pedihnya hati ini Ya Allah..merindu pada yg tiada..
tapi,ain xkan putus2 berdoa..dan ain akan tetap tunaikan tanggungjawab ain sebagai seorang anak...ain nk jd anak yang solehah..Insya'Allah....
semoga ain dapat bantu ayah..semoga doa ain sampai pada ayah..

Ya Allah..
kau ampunkan lah dosa ayahku..tempatkan lah dia dikalangan org2 yg beriman..
berikanlah iman dan taqwa sebagai temannya di barzakh..
kuniakanlah ganjaran pahala..dan selamatkanlah ayahku dari siksa kubur dan azab neraka..

Ya Allah..terimalah doaku...amin..

Tuesday, March 8, 2011

kembalikan ayah kepada ain....:((

beberapa hari lepas,selepas tengok ayah di ICU,ain keluar ambil angin di koridor hospital...
tiba2 langkah ain tehenti...
waktu tu,air mata ain dah tak tertahan lagi...

tahu apa yg ain nampak??

ada seorang pakcik,yang dalam lingkungan usia ayah ain...dia duduk dikerusi roda...di taman..sebelahnya anak perempuan dia dlm seusia ain..duduk bersila di depan ayah dia..memegang kaki dan mengetip kuku pak cik tu..dengan penuh kasih sayang..dan ayahnya memandang dengan penuh kasih syg...

tahu apa yg ain rasa..ain membayangkan semua kenangan tu,dengan ayah..macam mn kalau kenangan yg lepas itu adalah kenangan yg terakhir..ain tak mahu..ain takut..ain sedih..

ain tengok kejadian depan mata ain tu,sambil air mata xputus2 keluar..semua org sekeiling tengok ain..biarlah..ain tak malu...tak ada sesiapa yg faham perasaan ain ketika tu..tak ada sesiapa pun....

macm2 kenangan bersama ayah yg muncul...macam2 perasaan...

bertuahkan perempuan tu,ayah nya masih sihat..masih boleh berbual dgnnya..
dan dia masih boleh menjaga ayahnya..masih ada waktu..

tak macam ain,..ayah sekarang sedang terlantar di katil hospital..tanpa ada sebarang tindak balas pun...sudah masuk hari ke 15 ayah tak sedarkan diri..

dan jika ain panggil pun,ayah takkan menyahut lagi..ayah diam..
diam ayah seperti sedang tidur...
tp,kata org jika dalam keadaan koma,masih boleh mendengar..
ain nk ayah tabah..walaupun ain tak tabah..tapi,depan ayah ain perlu kuat...depan semua org ain perlu kuat...

ayah perlu sedar suatu hari nnt..ayah bangunlah dari tidur tu..ayah tak rindukan ain ka???

sedarlah ayah..untuk anak ayah ni..tolonglah..ain takut ayah takkan sedar lagi.ayah akan tinggalkan ain....ain takut...

dimana SEMANGAT itu...

Dah lama rasnya ain tak menulis di blog nie...
dan dalam tempoh nie,macam2 berlaku dalam hidup ain...
kebanyakkan kisah duka...urmmmm.....

pertamanya-ayah ain sakit teruk.hari nie,sudah masuk hari yang ke 15 ayah koma tak sedarkan diri selepas buat operation..
entahlah..bila ayah akan sedar,....doa ain tak pernah putus...
ain rindu sangat dekat ayah...ain nk dengar ayah panggil nama ain...berbual dengan ain...
kenapa ujian selalu bertimpa-timpa..ya Allah..tabahkanlah hati hambamu ini...besarnya dugaan -Mu...ampunkan lah doasaku...

keduanya-ain sudah tak bersemangat nak kerja...
ain akui yang ain sangat2 sukakan bidang architecture ni..sgt2 suka...
tapi,sekarang...entahlah...ain terpikir untuk berenti...dan sekarang ain masih memikirkannya..setiap hari..setiap saat...

kenapa ain nk berenti...
ain ada banyak sebab..

ain rasa ain tak dihargai...ain terkilan..tak dapat cari keserasian bekerja dgn majikan...
semua officemate disini,baik dengan ain..ain syg semua..tapi,kalau kita tak mampu nk terus bekerja..sama2 buat kerja dgn baik..hati sentiasa tak seronok..buat kerja dlm keadaan stress..macam mana..
kerja pun xjadi,dan akhirnya ain akan menyusahkan org sekelilng ain..ain tak mau..sbb ain,semua org jd stress jugak..

kalau kita dah tak boleh bekerja dgn majikan,mmg ssh kan...ain rasa macam ain dah tak da semangat tu..macam mula bekerja dulu...semangat yg berkobar2 tu...buat kerja pun terasa beban sgt..sudah tak seronok..macam mana nie???

kenapalah ain rasakan susah sgt sekarang ni...

sebelum ayah sakit lagi,ain dh berhasrat nk berenti..dan sejak ayah jd macam nie..lagi kuat perasaan ni..

ain rasa bertanggung jawab nk jaga ayah...ya..ini bukan lah alasan semata2..ain takut masa yang ain ada dengan ayah terlalu sedikit..
sekarang,ain nk selalu temankan ayah..ain nk ayah sedar balik..

sukarkan buat keputusan..ain takut ain buat keputusan yang silap...
perlukah ain berenti kerja..

ain dah tak da hati disini..ain yakin,rezeki ain ada dimana2...ain yakin tu..

ain perlukan pendapat ..

Monday, January 24, 2011

Bila aku perlu berubah...

Sejak Mr Goodbye pergi..tiada lagi keceriaan yang aku rasa di pejabat...
kini yg tinggal hanya teman2 yang masih setia di sini..juga seseorang...
dia cuba menjadi pengganti..menceriakan suasana...walau kadang2 aku xtertahan ketawa melihat kerenahnya..namun msaih terasa kekosongan tu...

aku dapat rasakan yg dia sedar aku bersedih..melalui kata2nya aku tahu..namun aku biarkan ia tidak menjadi rahsia utknya..
Bila aku katakan dia bisa menjadi pengganti,namun xsama..aku benar2 menyatakan itu..

kerana aku xmahu meletakan dia terlau dekat dalam hati ini..
aku juga insan biasa..bisa bersedih dan berduka...
dan bila aku katakan yg aku terasa hati..ya..memang sangat terasa..

aku menjadi terlalu sensitif sekarang...seseorang yang bukan aku dulu..

penat...utk bersama2 membina kenangan..waktu gembira yang akan aku kenang sendiri..nanti bila dia juga akan pergi..

semua kan pergi..semua membayangkan ingin pergi..

aku sukakan semua disini...semua dekat dihati aku..namun aku takut dgn perpisahan..
takut untuk sepi..sendiri...

cinta...aku akui aku bukannya seorang pencinta..kerana aku tahu batasan hati..
namun sedih bila berpisah tetap akan..
dan hanya waktu yang akan mengubatinya..pelik kan..
mgkin kerana aku benar2 menerima mereka..mereka,dia,Mr Goodbye..ISTIMEWA.....

itulah aku...seorang yg takut dgn perpisahan..kerana selama ini hanya mampu melarikan diri...

aku ingin beritahu dia..
-jangan ucapkan rindu bila tak berjumpa..
-jangan ucapkan tunggu sebentar..menemaninya seketika...
-jangan berikan pujian untuk perkara yang remeh..

kerna semuanya itu akan jd berharga untuk aku...

jangan membina kenangan dan akhirnya pergi meninggalkan aku..sama seperti Mr Goodbye...

untuk itu,aku harus keraskan hati...

bila senyumku x seperti dulu,
bila tawaku xsegirang dulu,
bila aku berubah..dan diam mengganti aku..
.....ia adalah kerana waktu sedang mengubati luka...
semoga ada yg kan cuba tuk megerti....:((

Wednesday, January 19, 2011

....

At last, he leaves.
This time I can’t even hold onto a trace of him...
he came and changed me....and when he gone,he change me again....

tuhan..berikanlah aku cinta.....

Walau aku senyum bukan bererti,
Aku selalu bahagia dalam hari,
Ada yang tak ada di hati ini,
Di jiwa ini hampa....

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku,
Mungkin akan ada cerita cinta,
Namun ada saja cubaan hidup,
Seakan aku hina.....

Tuhan berikanlah aku cinta,
Untuk temaniku dalam sepi,
Tangkap aku dalam terang-Mu,
Biarkanlah aku punya cinta....

Tuhan berikanlah aku cinta,
Aku juga berhak bahagia,
Berikan restu dan halal-Mu,
Tuhan beri aku cinta....

video

Thursday, January 13, 2011

Last moment for us....my mr good bye....

today was a last day for me and him...my mr good bye....
last day to see his face,
last day to hear his voice...
last day to look at him..
last day for everything with him...

if he know,i don't want this 'today'....

because everything will be over...
it's hurt to think..

but it was i can't stop ...
yea...live must go on...

i hope we can built many precious moment together today.