Tuesday, August 10, 2010

bilakah agaknya...??


td sempat jgk menjenguk ke blog kak liza...
msa baca entry pasal kak liza dah siap buat baju raya tahun nie...rasa cam sedeylah ckt bila pikir..

bilalah agaknya dpat berpeluang pakai kebaya....teringin sangat...setiap taun asyik buat baju kurung jer...

entahlah raya tahun bila..rasanya tahun nie masih tak berpeluang lagi kot...

bila tengok ramai org dah berjaya mencapai impian dgn atkin diet...rasa lagi bersemangat nk turut menyertai mereka...mereka semua dah berjaya...DZUL,MYOLITA dan ramai lagi...semua dah capai impian mereka....tapi,aku bila lagi...

dah banyak kali raya aku berjanji dengan adik beradik yang lain..aku katakan yang aku nak bergaya dgn kebaya dipagi raya....tapi,sampai sekarang..semua tu hanya tinggal janji...yang aku majukan ketahun demi tahun..

dan kalau aku cakap lagi..semuanya seperti xyakin dgn aku...kadang2 aku pun rasa mcm tak yakin dgn diri sendiri...tapi impian tu sentiasa ada...

bilakah agaknya...???

No comments:

Post a Comment